Wednesday, September 30, 2009

Tentangmu

Kertas-Tentangmu

Sedapatnya aku ingin kembalikan cinta
Ungkapkan hati yang pernah aku
Tanam bersemi selalu

Bukan maksudku membuang hati padamu
Ingatkan aku kerna kau satu
Bidadari selalu

Sambut hatiku
Luruskan aku selalu
Inginkan kini
Takkan ku lupa hinggapi aku cintamu

Seharusnya
Yang kita rasakan di dalam hatimu
Tak akan pernah ada kebencian terasa
Sejujurnya
Rasa yang ada yang telah ku rasakan
Tak akan hilang walau andai derita melanda

Seharusnya
Yang kita rasakan di dalam hatimu
Tak akan pernah ada kebencian terasa
Sejujurnya
Rasa yang ada yang telah ku rasakan
Tak akan hilang walau andai derita melanda

Seharusnya
Yang kita rasakan di dalam hatimu
Tak akan pernah ada kebencian terasa
Sejujurnya
Rasa yang ada yang telah ku rasakan
Tak akan hilang walau andai derita melanda

1 comment:

  1. wahhh... ni puisi hati ke... sendiri buat yerk.. boleh bg kekasih hati ni.. =P

    ReplyDelete